40 jaar Getrouwd

Robijnen bruiloft met DJ & Live Muziek  

Samen een feest maken van jullie Robijnen Huwelijksfeest met onze dj met live muziek? Daar gaan we voor! Deze prestatie verdient een goed feestje met herkenbare muziek voor jong en ouder. Lekkere Rock & Roll uit jullie tijd, maar ook muziek voor de kinderen en de kleinkinderen. We bouwen de sfeer op waarbij onze dj afwisselt met onze zanger/gitarist. Op deze manier kunnen we elke sfeer neerzetten en is er voor iedereen wat! We bespreken vooraf uitgebreid jullie wensen en helpen jullie met het maken van een soort muzikaal plan: Willen jullie de openingsdans van 40 jaar nog eens over doen, zijn er liedjes die voor jullie belangrijk zijn en willen jullie een mooi slotlied aan het eind van het feest nadat jullie alle gasten bedankt hebben voor hun aanwezigheid.. Jullie bepalen het muzikale verloop: Jullie wensen, onze muziek!

Onze opbouw zorgt voor een ontspannen sfeer waarbij iedereen zelf de keuze maakt of hij/zij een dansje gaat wagen of lekker gaat praten met vrienden, familie en kennissen. Allebei kan natuurlijk ook! Wij zijn er voor jullie en voor de gasten en brengen muziek voor jong en oud. De nadruk ligt op gezelligheid en het geluidsvolume neemt nooit de overhand. Wij maken muziek voor alle leeftijden en zijn niet op de voorgrond aanwezig. Het geluidsvolume is aangenaam en er kan zowel gedanst als gepraat worden.

Licht & Geluid tijdens jullie 40 jarig huwelijksfeest

Ons entertainment is altijd volledig verzorgd met een professionele geluids- en lichtinstallatie. Wij maken gebruik van D&B geluidsapparatuur, hetzelfde merk dat gebruikt wordt in Tivoli (Utrecht), Paradiso (kleine zaal), bij Pinkpop en sinds kort ook in de Johan Cruijff Arena (2017). Wij plaatsen ons geluid altijd zo dat het goed verspreid wordt en nooit te hard vanuit één punt komt. Verlichting plaatsen wij altijd zo dat de dj en de live muzikant verlicht worden.

€750

Kleine Feesten

<50 personen

€895

Middelgrote Feesten

<100 personen

€995

Grote Feesten

<200 personen

€1250

Themafeesten

<350 personen

Live DJ- zanger/gitarist en entertainer met LIve DJ

LIVE DJ

bij jullie robijnen bruiloft

Onze DJ draait echt van alles! Verzoekjes van jullie gasten en altijd het juiste plaatje op het juiste moment tijdens jullie Robijnen Bruiloftsfeest. Vooraf bepalen we met jullie de muzikale rode draad en iedereen kan natuurlijk een plaatje aanvragen. De DJ wisselt af met onze live muzikant en samen zorgen zij voor een goede overgang zonder pauzes of hinderlijke volumeverschillen.

Live Muziek - zanger/gitarist en entertainer met LIve DJ

LIVE MUZIEK

bij jullie robijnen bruiloft

Onze zanger ontvangt de gasten bij binnenkomst met liedjes op de gitaar. Hij past zich moeiteloos aan en bouwt de sfeer op samen met onze dj en hij kan begeleiden bij eventuele stukjes die jullie gasten hebben ingestudeerd. Rustige muziek bij binnenkomst en lekkere dansmuziek als de koffie op is. Onze aanpak zorgt voor een ongedwongen sfeer, er moet niet gedanst worden, het kan!

Professionele geluidsinstallatie - Live muziek, dj, entertainment, decoratie, licht en geluid - liever live

GELUID

Professioneel geluid 

Bij goed geluid kun je alles verstaan en is het geluid niet hinderlijk voor je oren!

Wij zorgen voor aangenaam geluid door de geluidsboxen te verspreiden zodat het geluid niet hard vanuit één richting komt.

Alle prijzen zijn inclusief een professionele geluidsinstallatie.

Live Shows met passende verlichting - Live Muziek, Live DJ, entertainment, decoratie en licht en geluid - Liever Live

LICHT

Professionele lichtinstallatie 

Wij verlichten de entertainers (dj, musici) en verzorgen licht op het podium (indien aanwezig).

De aanwezige verlichting op locatie zorgt voor de zaalverlichting. Uiteraard zorgen wij ervoor dat alles op elkaar wordt afgestemd is.

Alle prijzen zijn inclusief een professionele lichtinstallatie.

THEMAFEEST

Willen jullie een feest met een thema of een kleurenthema? Wij hebben de juiste muziek en decoratie om van jullie 40 jarig huwelijk een uniek feest te maken!

Kijk eens bij onze themafeesten voor meer informatie.

Pin It on Pinterest

Share This